donderdag 25 november 2010

Bookscout

Een tijdje terug, gaf ik het bericht dat bookscout niet akkoord ging met mijn foto's
Nu zijn we vier weken verder, en nu is het nog niet goed, moet ik ze verkleinen naar 4ooKB
Tsja daar ben ik een leek in, dus met behulp van Tamara ben ik erachter hoe het moet. Met PSP kan het niet dus Photoshop geinstalleerd.
Denken ze daar dat het juwelenkistje van een kunstenaar is en ik die kunstenaar moet achterhalen, want als die man erachterkomt als ik het voorwerp voor de cover gebruik, kan ik dokken.
Het is een juwelenkistje uit mijn aquarium, gekocht in de dierenwinkel, en ik zou echt niet weten wie de fabrikant is hahaha. Ondertussen ben ik er goed flauw van en heb dat ook gezegd.
We zijn inmiddels maanden verder.

word vervolgd...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage